Koszyki

Musisz się zalogować, zeby mieć dostęp do koszyków

 

(0)

Motolotnie z silnikami od Trabanta (23)

RP_01463792_0001
RP_01463792_0001
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z smigla od motolotni w garazu Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0002
RP_01463792_0002
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z pierwsza motolotnia na ktorej pan Tomasz uczyl sie latac Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0003
RP_01463792_0003
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z dwusuwowe silniki od Trabanta ktore pan Tomasz przerabia, ma ich okolo 20 sztuk Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0004
RP_01463792_0004
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z pan Tomasz Kempinski w swoim garazu Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0005
RP_01463792_0005
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z garaz pana Tomasz w ktorym pracuje nad swoimi motolotniami Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0006
RP_01463792_0006
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z pan Tomasz Kempinski Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0007
RP_01463792_0007
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski przy motolotni z lat 80-tych XX wieku wykonanej z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0008
RP_01463792_0008
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0009
RP_01463792_0009
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z motolotnia z lat 80-tych XX wieku wykonana z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec. Czerwona korba sluzy do uruchamiania silnika ktory to sposob wymyslil pan Tomasz Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0010
RP_01463792_0010
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski przy motolotni z lat 80-tych XX wieku wykonanej z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec. Pan Tomasz demonstruje system uruchamiania silnika (czerwona korba) wlasnego pomyslu. Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0011
RP_01463792_0011
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z motolotnia z lat 80-tych XX wieku wykonana z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec. Czerwona korba sluzy do uruchamiania silnika ktory to sposob wymyslil pan Tomasz Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0012
RP_01463792_0012
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0013
RP_01463792_0013
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z dwusuwowe silniki od Trabanta ktore pan Tomasz przerabia Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0014
RP_01463792_0014
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z dwusuwowy silnik od trabanta typu boxer STRX 600 Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0015
RP_01463792_0015
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski z glowica od motocykla MZ ktore stosuje w swoich silnikach Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0016
RP_01463792_0016
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski ze zmodyfikowanym przez siebie tlokiem od silnika Trabant Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0017
RP_01463792_0017
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z motolotnia z lat 80-tych XX wieku wykonana z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec. Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0018
RP_01463792_0018
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski przy motolotni z lat 80-tych XX wieku wykonanej z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0019
RP_01463792_0019
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski z tzw. deska Eiffla ktora sluzy mu do obliczen mocy silnika w hamowni swojej konstrukcji Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0020
RP_01463792_0020
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z silnik od trabanta Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0021
RP_01463792_0021
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z hamownia ktora skonstruowal pan Tomasz do sprawdzania mocy silnika, wykorzystujac tzw. deske Eiffla i tabele do obliczen Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0023
RP_01463792_0023
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z motolotnie pana Tomasza, w srodku motolotnia z lat 50-tych XX wieku Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
RP_01463792_0024
RP_01463792_0024
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z motolotnia z lat 80-tych XX wieku wykonana z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec. Czerwona korba sluzy do uruchamiania silnika ktory to sposob wymyslil pan Tomasz Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER