Motolotnie z silnikami od Trabanta (23)
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski przy motolotni z lat 80-tych XX wieku wykonanej z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z motolotnia z lat 80-tych XX wieku wykonana z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec. Czerwona korba sluzy do uruchamiania silnika ktory to sposob wymyslil pan Tomasz Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski przy motolotni z lat 80-tych XX wieku wykonanej z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec. Pan Tomasz demonstruje system uruchamiania silnika (czerwona korba) wlasnego pomyslu. Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z motolotnia z lat 80-tych XX wieku wykonana z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec. Czerwona korba sluzy do uruchamiania silnika ktory to sposob wymyslil pan Tomasz Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z motolotnia z lat 80-tych XX wieku wykonana z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec. Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski przy motolotni z lat 80-tych XX wieku wykonanej z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z Tomasz Kempinski z tzw. deska Eiffla ktora sluzy mu do obliczen mocy silnika w hamowni swojej konstrukcji Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z hamownia ktora skonstruowal pan Tomasz do sprawdzania mocy silnika, wykorzystujac tzw. deske Eiffla i tabele do obliczen Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER
04.02.2021 Elblag. Motolotnie motolotniarza pana Tomasza Kempinskiego, w ktorych montuje dwusuwowe silniki od samochodow marki Trabant modyfikowane w okresie zimowym N/z motolotnia z lat 80-tych XX wieku wykonana z aluminiowych rurek, bandazy elastycznych i zywicy epoksydowej. Pan Tomasz przerobil silnik trabanta, zastosowal glowice od motocykla MZ, dwa gazniki od motocykla Ural, iskrownik od spychacza Staliniec. Czerwona korba sluzy do uruchamiania silnika ktory to sposob wymyslil pan Tomasz Fot. Stanislaw Bielski/REPORTER